Imperfection

Owner


Do Not Judge Me By My Shawl Color, My Cloth Brand, My Make-Up, My Body Size, Or My Outer beauty, Because If You Do, You Might Never Know Who Really I Am.

Entries About Twitter
Fecebook Instagram
Chat


Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner:Anne Asry
Others:   
rapuh dalam kuat
bukan mudah nak hadapi apa yang aku lalui,
bukan semua orang boleh tempuh,

aku bukan kuat, namun aku harus kuat,
kuat menahan segala...

membenteng ikatan ini, 

kadang aku rapuh, kadang aku aku terleka,
namun pantas aku baiki, baiki perasaan sendiri.

bersendirian,
tampa kau disisi, aku kuat dalam rapuh nya diri ini.

rapuh melihat mereka bahagia, 
terleka melihat kegembiraan orang lain,

sedang kan aku tengelam dalam rindu, 
rindu yang bertakung sendiri.

aku bisa menipu yang lain, 
aku bisa menipu seantero dunia.

tapi aku lemah dengan diri sendiri,
terduduk sendrian bila jiwa bertanya kepada minda,

mana ku cari jawapan, mana ku gali. 
untuk menampal soalan, soalan dari hati yang tinggal menjadi persoalan.

kadang ku terlepas, namun kau tx memahami,
aku pasrah, menunggu, 

sendirian, 
tanpa penghujung, tampa lelah.

aku cuma mahu kau, kau disisi.
tampa yang lain sebagai pengganti.

tiada terlintas melupakan,
tiada terlintas menduakan malah tiada terlintas mengantikan.

aku diam, diam menuggu, biar tiada penghujung.
aku tetap, teguh menunggu. 





Older Post | Newer Post