Imperfection

Owner


Do Not Judge Me By My Shawl Color, My Cloth Brand, My Make-Up, My Body Size, Or My Outer beauty, Because If You Do, You Might Never Know Who Really I Am.

Entries About Twitter
Fecebook Instagram
Chat


Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner:Anne Asry
Others:   
KAU
kau muncul kembali?

kau pikir boleh drag aku balik ke jalan gelap kau tuu??

dah bertahun aku berubah, 
dah bertahun aku lupakan kau, 

kali nie kau txde tempat nak kembali.
TIADA,maaf. 

aku tahu kau baca ini, 
aku tahu kau pandai mencari.

sebab tu juga aku gubah perkataan menjadi tulisan,
agar kita tak berkata kata.

agar aku tak dengar segala pembohongan kau,
segala pujuk rayu,

segala janji palsu,
yang hanya pandai kau tutur.

bukan,
aku bukan yang dulu lagi,

yang bisa kau tipu, 
yang bisa kau permainkan.

aku kini aku,
aku yang ada tujuan,

aku yang ada kehidupan,
aku bahagia kini,

bukan dengan cara kau, 
bukan bersama kau,

tapi dengan cara aku,
bersama DIA.

p/s: i know you'll read this, stay away from me mr.Z



Older Post | Newer Post