Imperfection

Owner


Do Not Judge Me By My Shawl Color, My Cloth Brand, My Make-Up, My Body Size, Or My Outer beauty, Because If You Do, You Might Never Know Who Really I Am.

Entries About Twitter
Fecebook Instagram
Chat


Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner:Anne Asry
Others:   
30 tahun

hari ni aku pertama kali nya mendengar, 30 tahun pertama kita memang susah.

memang kita kena usha lebih,
memang kita kena berkorban,


jangan gelojoh,

semua yang kita usha untuk setelah 30 tahun pertama 
akan kita bawa hingga ke akhir hayat.


biar susah, biar lelah.

untuk maju memang begitu,


hari ini aku sedar, 20 tahun pertama ku sia-sia.

tiada sebarang usha, 
tiada pengorbanan yang boleh aku banggakan.


kini aku punyai matlamat baru, 

aku mahu sukses.
sukses bagi tahun yang mendatang. 
dan selamanya...


pengorbanan?, aku sedia.

bukan senang mahu jadi senang. 
tapi senang untuk jatuh dan hancur.


aku mahu berdiri teguh nanti,

bukan kerana orang lain,
tapi kerana diri aku sendiri.


akan ku manfaaat kan waktu tersisa,

walaupun hanya 10 tahun berbaki,


aku hanya perlu buka mata lebih luas,

merebut peluang yang terbentang luas di hadapan,


jangan teralu goyang dengan dunia sialan,

semua ini hanya permainan.


aku mahu sukses, untuk selamanya.....




Older Post | Newer Post