Imperfection

Owner


Do Not Judge Me By My Shawl Color, My Cloth Brand, My Make-Up, My Body Size, Or My Outer beauty, Because If You Do, You Might Never Know Who Really I Am.

Entries About Twitter
Fecebook Instagram
Chat


Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner:Anne Asry
Others:   
Miss him but..........



Mmg lah rindu bile berbulan2 tx jumpe... tapi bile nak cakap rindu tuuu segan pulak... asik kate jee, kang bosan pulak die dengar.. hahahahahhahaaa.... mmg dalam hati nie harap sangat jumpe die dlam mse terdekat nie.. tapi dh die bz memanjang ... tx boleh buat ape lah... terime je lah kan... sbar jee tunggu... dah sayang... kena lah sbar.. tapi terase sangat bile die terlalu bz smpai txde mse nk call n text... hmmm... msuk 3 bulan dh nie tx jumpa... pecah rekod  dah.. hahaha.. tpi txpenah sekali pown terpikir nak curang ngn die or nak cari penganti... hahahaha... 
But i really hope mom n dad dpt lupe kn calon die orng n choose my guy... cz i really fall in love with this guy... :-)


Older Post | Newer Post