Imperfection

Owner


Do Not Judge Me By My Shawl Color, My Cloth Brand, My Make-Up, My Body Size, Or My Outer beauty, Because If You Do, You Might Never Know Who Really I Am.

Entries About Twitter
Fecebook Instagram
Chat


Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner:Anne Asry
Others:   
YANG BARU BUKAN UNTUK DI CACI!

lame sgat rase nye diri nie tx updates ape2 dlm blog nie...
tx de ape nak dicerita kan...
plus bz giler... haha..
sebelum anne lari dari cerita sebenar, baik mule dulu...

" time change people" itu memng benar...
termasuk lah anne sendri....
tapi pelik lah dengan rng sekeliling nie...
bile orng jahat dikutuk nye..
bile orng tu dah berubah pown di kutuk nye...
hbis nak jadi ape kalo dh cm tu...??
pade yng txberape baik n telah berubah..
harap kekal kan lah..
jgan lh sesekali menoleh kebelakang kembali...
cz it will worst ur life...
trust me...
kpade kwn2 anne yng berjaye merubah anne n menjadi sifu tok anne merubah diri thanks alot...
i appreciate it so much...
tpi tolong lah...
tlg lupe kan bnde yng dah berlaku...
yng lalu biat jadi sejarah...
yng mendatang mari kita corak kan bersama...
 


Older Post | Newer Post