Imperfection

Owner


Do Not Judge Me By My Shawl Color, My Cloth Brand, My Make-Up, My Body Size, Or My Outer beauty, Because If You Do, You Might Never Know Who Really I Am.

Entries About Twitter
Fecebook Instagram
Chat


Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner:Anne Asry
Others:   
JAMUAN RAYE BY US!!
minggu nie mmg lah tersgat penat...
macam2 kene buat...
buat sambutan  hari raye yng kena puas kan haty TUAN haji...
hahahha....
but even penat gile...
but we all sgat2 lah berpuas haty cz dah dpat buat HAJI puas haty...
hahahha....
 




 test lampu raye oo...
cantik...
tapi sayang terlalu pendek...



same tx...
comel kan belon nie...
penat tiup nie...



keep smiley whreever you are!


duia belon!
kami tiup 30 belon by mouth!





terlalu banyak belon..
sampay kami tengelam! 



kanak2 riang bersame belon


owh my fece...
tx penah kowt tngkap pic buat muke cam nie...



KAMI rakan sekelas!


cik kak nie suke kat kerusi nie..
sbb tu sap pic kat sni...



persiapan akhir sebelum majlis...


sijil dekan tu just pinjam jap jek...
amik berkat..



 KAMI with junior riang


hesom giler mamat nie..
hahaha...
n sib byek die cine jek...

(hanya sekepig gambar)

duit raye dari TUAN HAJI...
cz satu2 nye student yng kena pangil tok meyanyi lagu raye..

txboleh menolak lak tu...


 with pia


me!
 
one of the kuih raye that most interest
 KAMI LAH TULANG BELAKANG MAJLIS!
syukur ia menjadi..


Older Post | Newer Post