Imperfection

Owner


Do Not Judge Me By My Shawl Color, My Cloth Brand, My Make-Up, My Body Size, Or My Outer beauty, Because If You Do, You Might Never Know Who Really I Am.

Entries About Twitter
Fecebook Instagram
Chat


Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner:Anne Asry
Others:   
HANGOUT
sem 3 nie baru2 agk free lagi...
thts y asik kluar jek awal sem...
smpay kan duit mengalir cam air jek..
hahahhaha...
txpe lah ... bukan selalu...
lepas nie dh puase... tx lart nak g jejalan lagi....
hari nie kluar lagi ngn Pia & Aida...
shopping + cari barng...
cam bse lah...


nie lah Pia & Aida tu..
comel kan dieorng...
we all baru jek rapat even dh 1 tahun satu clss...
hahahhahha....
dlu pown rapat...
tpi txserapt nie lah...
cik kak Pia nie still malu2 ngn anne...
tah ape2...


n this is me...
hehheehe....
tired of busy week...
eck ade lagi temujanji ngn clssmate lain pulak...
berterusan smpay puase...
full schedule beb...
txpe.. jnji i can make people arround me happy~



Older Post | Newer Post