Imperfection

Owner


Do Not Judge Me By My Shawl Color, My Cloth Brand, My Make-Up, My Body Size, Or My Outer beauty, Because If You Do, You Might Never Know Who Really I Am.

Entries About Twitter
Fecebook Instagram
Chat


Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner:Anne Asry
Others:   
BERBUKA DI LUAR
first day in new RAMADHAN berbuka di luar....
bersame2 ngn abg anna...
hahahhaa... terkjut frst time tgok... 
dah gemok mamat nie...
arap maklum  lah.. lme tx tgok die..
tpi mmg naik gile badan die, tnggi pown tinggi... sib byek lah pkwe anne tx tnggi cam tu...~
hahahhaha...
tx bnyk pic yng boleh kongsi...
nie lah die..


kami setelh kekeyng with ayam penyek...





sweet jek due beradik nie...


ok anee zubir mmg tnggi kan...
terase kecil jek anne sblah die...
ape pown die one of my brother too...
kje punye pcl, tx pat raye ngn family...
sdih~



Older Post | Newer Post