Imperfection

Owner


Do Not Judge Me By My Shawl Color, My Cloth Brand, My Make-Up, My Body Size, Or My Outer beauty, Because If You Do, You Might Never Know Who Really I Am.

Entries About Twitter
Fecebook Instagram
Chat


Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner:Anne Asry
Others:   
checkup!
even aq nie orng nye bakal kerje kat hospital....
nak g hospital wt checkup slalu tu tx ske gak lah...
tx ske jmpe dkter cz skit...
kalo jmpe dkter cz kje tx pe lah...
penat lah kalo tiap2 bulan nak g checkup...
nsib byek lah the next check up lps final exam...
tu pown dah kne buat ultrasound...
eyyy...
malas nye aq nak buat sume tu...
blajar psal tu, last2 aq jgak lah kne jdi bhan ultrasound tu...
tx pe lah jnji dkter tu puas haty....
dah lah berhabis $$ .. kacau betul lah... 
time pown hbis menunggu kat sne.... lembap giler waiting time die....
hahahahaha... txpe3... jnji lpe tu aq dpt secret recipes... cam tu ker eja die??
lntak lah.... bukan kene sman pown salh eja kan..?
tettt.... pedulikkan... jnji kenyang...

nie lah yng we all mkn smlm... puas..
( tx hbis pown makan ) ~~



Older Post | Newer Post