Imperfection

Owner


Do Not Judge Me By My Shawl Color, My Cloth Brand, My Make-Up, My Body Size, Or My Outer beauty, Because If You Do, You Might Never Know Who Really I Am.

Entries About Twitter
Fecebook Instagram
Chat


Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner:Anne Asry
Others:   
tik tok... tik tok... tik tok....
mengira wktu....
setiap menit, setiap detik... 
berlalu bagai air yng laju...
hmmm....
setiap tapak kaki ku tx bisa di undur kan oleh wktu...
ape yng aq merepek nie...
dh lme tx blogging lah kte kan...
hahhahahaa.....
tx lme lagi nak g posting dah...
mmg tx lame pown lagi...
beberape hari jek lagi...
nak tnggl kan sume bnde kat kL + seremban mmg sukar tok dri nie buat...
p demi tugas... ku rela kan jua.... ceh..ceh..ceh...
hahhaaha...
sdih towl lah...
sebulan kne berdikari kat utare....
yng tx best nyek...
bukan sebulan tx boleh jmpe pkwe kte... smpy hjung bulan 7 kowt...
hisshhhh....
posting, study week, final... sem break nnty baru jmpe...
nsib byek lah still boleh call...
kalo tx rindu thap giler lah anne kat tunang kte sorang 2....
hope die tx de lah cari orng lain semase pemargian kte ke utare tnah air tu.....
i know you are not like that cyg....
i trust you....
please belive in me... tht i wll not find onather man to replaced you...
cz to me you are every thing...


Older Post | Newer Post