Imperfection

Owner


Do Not Judge Me By My Shawl Color, My Cloth Brand, My Make-Up, My Body Size, Or My Outer beauty, Because If You Do, You Might Never Know Who Really I Am.

Entries About Twitter
Fecebook Instagram
Chat


Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner:Anne Asry
Others:   
clinical posting???
minah cam nie dah sedie ker nak g clinical posting??
silap2 kne tgur skit ngis nnty....
aduh...
hope tx cam tu lah nnty... segan lah nnty...
btw, sgat gementar bile pkir psal posting...
tx de smagat lngsung nak pkir kan psal bnde tu...
sume bnde tx prepaiar lagi...
berat jek kaki nie nak melangkah....
ape pown kne gak...
cz this is my choice... to save the and help all the people....
brng penting nak bwk nnty  di bwh nie....


hope nnty tx lupe lah nka bwk nie sume...
nnty kne halau balik kL semate2 nak amik bnde nie...
tx sangup3....




Older Post | Newer Post