Imperfection

Owner


Do Not Judge Me By My Shawl Color, My Cloth Brand, My Make-Up, My Body Size, Or My Outer beauty, Because If You Do, You Might Never Know Who Really I Am.

Entries About Twitter
Fecebook Instagram
Chat


Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner:Anne Asry
Others:   
insan istimewa...
you merupa kan insan kedue yng berjaye membuke hati i slepas haty i tertutup rapat untuk sbarng lelaki...
harus i akui selama nie, rmai yng berdmping dgan i... i mmg seorng playgurl sblum brjmpe dgan you...
tpi setelah berjmpe dgn you, i'm totaly change... i dnt know why, bt what i know i fall in love wht you.. i txde sbb, n txperlu kan sbb untuk fall in love wth you syg... it jst bcause perasaan tu dtg sndri tmpa di paksa...
tpi txde siape yng dpt ksih syg sperti i curah kan kat you selepas "die" telah menghancur kan haty i...
i terlalu syg kan you... dan i tkut kehilangn you... mungkin you hnya anngp i sebagai peneman kekosongan dlm hidup you.. tpi tidak bgi i cyg... you are evrytng for me... n wthout you i'm noting... i tx sngup kehilangn orng yng i syg untuk kali yng kedue.... i txmntak kan harta bnde syg... itu semua i boleh dpat dgan usahe i.. i cme nak kan you love syg... mungkin jga you anngap i merepek.
tpi nie lah luahan haty i yng sebenar..
i tx perlukan sbb ape dan mengapa untuk mencintai you adam... tpi i hrp... kalo i bertepuk selah tgan.. inform me A.S.A.P cyg...
i dah penat terluka... dan i rse i jga ade hak untuk bahagie...

jst for you cyg: MUHAMMAD ADAM BIN HASSAN 


Older Post | Newer Post