Imperfection

Owner


Do Not Judge Me By My Shawl Color, My Cloth Brand, My Make-Up, My Body Size, Or My Outer beauty, Because If You Do, You Might Never Know Who Really I Am.

Entries About Twitter
Fecebook Instagram
Chat


Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner:Anne Asry
Others:   
hari semalam...
kalo time klar ngn adam msti lah i nak update..
hahahha.
btw, mmg ape yng i buat ngn die i tx kan lupe lah... smlm pown kjap jer jmpe kan...
tx pe lah... jnjy dpat jmpe kan... lme  dh tx jmpe ngn adam ny... rndu sgat3 kat die... ceettt.. jiwang pulak kan...
hahhaha..
p btl2 cute lah die smlm.. lgi2 kalo pkai topi 2... comel jek,,, ikot hati nak jer ciom2 c adam 2... hahahhaaha..
p segan lah pulak kan cz park ade...
weekkkk!!! sejak biler anne tagu segan ny kan???
cam pelik jer bunyi nyer.. hahahaahaa...
btw, i sgat3 lah heppy smlm cz dpat jmpe orng tersyg kan... terubat lah skit rindu d hati ni...

p/s: nnty kte jmpe lagi ey cyg.. i miss you alot.. :(


Older Post | Newer Post