Imperfection

Owner


Do Not Judge Me By My Shawl Color, My Cloth Brand, My Make-Up, My Body Size, Or My Outer beauty, Because If You Do, You Might Never Know Who Really I Am.

Entries About Twitter
Fecebook Instagram
Chat


Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner:Anne Asry
Others:   
dnt know what 2 say....
orng kalo rindu dri utare pown snggup dtg ke slatan kan...
so sweet....hahahaha..
2 lah abg sye....
yng anne pulak, msing2 tx jauh sgat ( sebenar nye jauh)... p tx gak dpat jmpe kan...
msing2 bz... tpi i miss you sgat2 lah cyg.... txpe lah, nnty kte jmpe ey... i merengek cm dk kcik kat you pown kte bukan boleh jmpe...

lastly.. kalo tx boleh jmpe tx pe lah cyg... i"ll wait until you've done your job..
even i know i cnt do that... bt i must try my best... i rindu you sgat3...
jujur nye.. time i tlis nie air mte i dh bnjir dh...
hahahahaha..... txpe lah... i tnggu... I LOVE YOU SO MUCH!


Older Post | Newer Post